سخن از بزرگان
به نام خدای حسابگر٬حسابساز٬حسابرس و حسابدار زمین و آسمان و هر آنچه در اوست.هم او که افتتاحیه و اختتامیه همه حسابها و کتابهاست.ترازش همیشه موزن است و موجودیهایش همیشه در فزون.مطالبات مشکوک الوصولی ندارد چه اینکه کسی از قدرت لایزال او نمیتواند بگریزد و استهلاک انباشته محاسبه نمیکند گویا که در حوزه حسابداری او چیزی بی ارزش نمیشود.به کسی که مالیات نمیدهد و از کسی به ناحق چیزی نمیگیرد.نه سهامی است و نه تضامنی.هیچ شراکتی با کسی ندارد.تک مالکی است و بی رقیب.هیچ تلفیق و ادغام و ترکیبی در حوزه شخصیتش تعریف شدنی نیست.حسابداری تورمی ندارد چه در نظرش ارزشها تغییر ناپذیرند.حسابداریش آنقدر خالص است که دوره مالی در آن تعریف نشدنی و واحد پولی در آن بی معناست.شخصیتش حوزه محدودی ندارد و ازل و ابد را در بر میگیرد.تداومش یک فرضیه نیست یک فرض و حقیقتی محض است.مدیریتش حسابداری است و حسابداری اش مدیریت که بر مدار عدالت است و به مثقال و ذره هم میرسد و چیزی در آن از قلم نمی افتد.فضل وبخشش اوست که بر مدار اهمیت می چرخد و سرمایه بندگان امیدواری به اوست.و همان است که رهایی بخش آنان از حساب و کتابش خواهد بود٬آنجا که مستجاب می گرداند دعای برترین انسانها را در حق همه عالم که:
الهی عالمنا به فضلک و لا تعالمنا به عدلک


باسلام.هدف از طراحی این وبلاگ بالابردن سطح علمی دانشجویان رشته حسابداری میباشد.امیدوارم شما دانشجویان گرامی از مطالب وبلاگ استفاده کنید.نظرات خودتان را